czwartek, 26 marca 2015

Malowanie wilka myszką.

Malowałam wilka, bo znalazłam tuto, pomagające zrozumieć zawiłości techniczne.
Photoshoplady

Było to trudne, bardzo czasochłonne, i cierpliwości trzeba było mieć ogrom. Po namalowaniu mojego pierwszego zwierzaka, byłam bardzo zadowolona.

Wyslany: 10 Sierpien 13, 02:01      Jestem na razie w takiej sytuacji...





 Połączyłam te dwie warstwy, lekko pomieszałam, dodałam nową i domalowałam cienie, potem na nastepnej, włoski.
Jest teraz tak...






Piatek 9.08.13
Pracowałam półtorej godziny i jestem teraz w takiej sytuacji.


 


Na poczatku, malowałam włosek po włosku w różnych kolorach, potem trochę rozmazałam narzędziem Paluszek... na konec domalowałam jeszcze włosków.
Pędzel był tak ustawiony 






Na dzisiaj koniec, bardzo to męczace dla oczu. Maluję myszką.

10.08
Dzisiaj jestem w takiej sytuacji, musiłam się przeniesść do W7, bo w XP, po godzinie malowania, po każdym włosku musiałam czekać, komputer zwalniał niemożliwie. 1vv

Dzisiaj domalowałam trzy warstwy, robię tak jak pokazane w tuto, żeby dokładnie wiedzieć na czym polega ten sposób.




 Dzisiaj zrobiłam step 6. na samodzielnych warstwach.

Niedziela 11.08
Dzisiaj zajęłam sie nosem i okiem i lekko dokończyłam pysk.
Na koniec miałam tylko dwie warstwy, ale nos i oko malowałam na osobnych, bo lepiej widać. W momencie gdy malujemy warto zmienić pulpit na taki do Malowania. Macie wówczas tylko okno do warstw, lepiej widać co się robi.






I po tej wytężonej pracy, zwłaszcza cierpliwej, skończyłam wilka. Wymieszałam farby tak żeby wyglądało jak malowane olejną farbą. Tak mi się bardziej podoba.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz